Dane techniczne
Rozpiętość skrzydeł
Długość samolotu
Wysokość
Szerokość uderzenia poziomego
Szerokość kabiny
Rozstaw kół
podwozia
Masa startowa
samolotu
Obciążenie powierzchni nośnej
Obciążenie mocy |
9,5 m
6,7 m
2,5 m
3,6 m
0,85 m
2,5 m
895,3 kg
69 kg
4,4 kg/kW |
Prędkość maksymalna
Prędkość przelotowa
Prędkość wznoszenia samolotu
Prędkość wznoszenia zespołu:
z szybowcem 350 kg
z
szybowcem 550 kg
Długość startu na bramkę
Długość lądowania
Średnie zużycie paliwa
ze śmigłem US 122
ze
śmigłem SM100
Poziom generowanego hałasu |
240 km/h
215 km/h
14 m/s
6,5 m/s
6,0 m/s
100 m
80 m
15 m
50 l/h
40 l/h
75,3 d/A |
Sprawność
holowania jest większa o około 50% w stosunku do innych używanych
do tego celu samolotów.
Obecnie
„AVIATA” dysponuje prototypem (stale modernizowanym), który
wyceniono na 60 000 Eu + Vat i pierwszym z serii
informacyjnej wycenionym na 100 – 110 000 Eu +
Vat.
Rysunki
techniczne:
widok w trzech rzutach
wersja normalna:
wersja z wydłużonymi skrzydłami:
|